לקבלת ייעוץ ראשוני

צרו איתנו קשר עכשיו

    לקבלת ייעוץ ראשוני

    צרו איתנו קשר עכשיו





      עורך דין לענייני משפחה בבאר שבע

      עורך דין לענייני משפחה בבאר שבע מטפל בתיקים מורכבים הקשורים למסגרת המשפחתית. הנושאים הינם שונים וכוללים הכנת הסכמים, טיפול במחלוקות קיימות, בעבירות ועוד. כל תיק נלמד היטב לטובת גיבוש דרכי פעולה אפשריים. עורך הדין יכול לסייע רבות ובדרכים שונות בכל נושא. עו"ד אריאל שמילה עוסק בתחום וניתן לקבל ממנו מידע רב.

      עורך דין לענייני משפחה בבאר שבע – מכיר את התחום היטב

      עורך דין לענייני משפחה בבאר שבע מכיר את כל הנושא לעומק. בין היתר את החוקים הקיימים, את התנהלות בתי המשפט, מוסדות הרווחה והרשויות הקשורות האחרות ועוד. כך שהוא מגיע לכל תיק עם זווית ראייה רחבה. הוא לומד את תוכן התיק מעיון במסמכים שבו ומשיחות עם הלקוח ומגבש דרכי פעולה נכונים ואפשריים. הנושאים המטופלים המגיעים אליו כוללים בין היתר: אימוץ ילדים, ניכור הורי, עריכת הסכמי ממון וגירושין של בני זוג נשואים או ידועים בציבור, גניבת זרע, סרבנות גט, פירוק שיתוף וכינוס נכסים משותפים  ונושאים מורכבים ורגישים אחרים. ההמלצה העיקרית שלו בכל נושא הינה להגיע לפתרונות בדרך של משא ומתן משותף, או לכל היותר גישור.  בכל סיטואציה כזאת הוא יכול לסייע. הסיבות לכך הן צורך לפתירת בעיות בצורה הוגנת למען הילדים, ובני המשפחה האחרים לטובת שמירה על מערכת יחסים קורקטית עתידית. הסיבות האחרות הן, כמובן, חיסכון בכסף, בזמן, בטרחה מיותרת ועוד.

      ייצוג בבית דין לענייני משפחה

      עם זאת וכאשר אין הסכמות, הוא יידע לייצג את לקוחו בבית משפט וינסה להשיג עבורו כספים וזכויות המגיעות לו על פי החוק. חשיבות רבה תהיה להשגת כספים ומזונות לילדים לאישה שאיננה יכולה להתפרנס בכוחות עצמה, לקבלת משמורת על ילדיה ופסיקות חיוביות אחרות עבורה.

      ייצוג מעולה

      עו"ד אריאל שמילה מתמחה בתחום ומומלץ לקבל ממנו שירות מקצועי עם יחס אישי. הוא מקיף וכולל הקשבה והבנה לצרכי הלקוח, ייעוץ,  יכולת בניהול מו"מ, מחירים נוחים ועוד. הוא בעל ידע רב וניסיון עשיר המגיעים בין היתר, מהתמחויות והשתלמויות בתחום, ממתן שירותים מעולים ללקוחות רבים לאורך שנים וכדומה. הוא ישרת בשמחה נוספים.

      לקבלת ייעוץ ראשוני

      צרו איתנו קשר עכשיו





        ייצוג בלתי מתפשר

        עו"ד אריאל שמילה מתמחה בתחום ומומלץ לקבל ממנו שירות מקצועי המלווה ביחס אישי. הוא מקיף וכולל הבנה לצרכי הלקוח, ייעוץ,  יכולת בניהול מו"מ, ייצוג יעיל ובלתי מתפשר, מחירים נוחים ועוד. הוא בעל ידע רב וניסיון עשיר המגיעים בין היתר, מהתמחויות והשתלמויות בתחום, ממתן שירותים איכותיים ללקוחות רבים לאורך שנים וכדומה. הוא ישרת בשמחה נוספים.

        שמירה על מערכת יחסים תקינה

        התא המשפחתי הינו אינטימי ויש חשיבות לשמירה עליו ככזה. מחלוקות עלולות לפרק אותו. משום כך כדאי להגיע להסכמות תוך קיום מו"מ בו הוא יכול לסייע. הדבר חשוב במיוחד כאשר ילדים מעורבים בעת גירושין. עם זאת, בעת ייצוג יש חשיבות לשמירה על זכויות האישה וילדיה בכל מה שנוגע לדמי מזונות עבורם ורווחתם.

        עורך דין משפחה בבאר שבע – קשוב, יעיל ומיומן

        עורך דין משפחה בבאר שבע מצויד בתכונות מתאימות לפעילותו. הנושאים בהם הוא מטפל מחייבים רגישות רבה, ולכן, הוא חייב להיות קשוב לצרכי לקוחותיו ותחושותיהם. עם זאת, הוא בעל ראייה רחבה של התחום ויכול לייעץ ספציפית וממקום בלתי רגשי. הנושאים המגיעים אליו מורכבים וכוללים אימוץ ילדים, ניכור הורי, עריכת הסכמי ממון וגירושין, סרבנות גט, פירוק שיתוף וכינוס נכסים משותפים, אלימות בתוך המשפחה, גניבת זרע ורגישים אחרים. הוא יכול לערוך הסכמים תוך כדי ייצוג שני הצדדים במשותף. בעת מחלוקות הוא ייצג רק צד אחד. הוא תמיד ימליץ לפתור מחלוקות בשיחות ישירות התורמות לפשרות רצויות. אם המשא ומתן אינו מניב תוצאות אז כדאי מבחינתו לגשת לגישור הנחשב להליך יעיל ונוח. שם לכל צד יש שליטה על תוצאותיו. לעומת שני אלו – פנייה לבית הדין לענייני משפחה כרוכה בהוצאת כספים, בזמן יקר ובטורח מיותר.

        עורך דין משפחה בבאר שבע

        עורך דין משפחה בבאר שבע מייצג לקוחות בעיר ובסביבותיה אשר מבקשים פתרונות לסיטואציות שונות בתחום. הוא יכין הסכמים, ינהל משא ומתן, יטען בגישור ובבתי משפט ועוד. הוא יכול לסייע רבות בכל הנסיבות. יש חשיבות לשכירת שירותיו כבר בראשית כל תהליך מורכב ומסובך. עו"ד אריאל שמילה עוסק בתחום וניתן לקבל ממנו מידע חשוב.

        קידום עורכי דין קידום עורכי דין
        ×

        שיחת ווטסאפ